customer service

Service i særklasse

20.12.2016

Hvordan begeistre interne og eksterne kunder?

Vi har gleden av å invitere til et høykvalitetskurs i service. Kurset er todelt (3+3 timer) og er lagt på kveldstid.

 

Målgruppe:
Medarbeidere og ledere i alle typer private og offentlige virksomheter som leverer service og har kunde/klientkontakt. De som ønsker et faglig løft, eller har ambisjoner om høy kunde/klienttilfredshet.

 

Kursinnhold:

  • Service og kundebehandling i stor endring
  • Målinger av norsk servicekvalitet - hvordan står det til hos oss?
  • Ulike kunder og ulike servicebehov
  • Hvordan skape den god eserviceopplevelsen
  • Praktisk service og kundebehandling
  • Klagebehandling

Kursavgift:

Kurset koster kr. 1650,- inkludert kaffe

 

Tid og sted:

Del 1: Tirsdag 31 januar 2017 kl. 1800 - 2100
Del 2: Torsdag 23. februar 2017 kl. 1800 - 2100

Kurset foregår via videokonferanse ved Orkdal vidaregåande skole (Follo)

 

Påmeldingsfrist:
Bindende påmelding via vår hjemmeside


Kursholder:
Per Ivar Seljeseth

Per Ivar Seljeseth
Siv.øk/MSc


Per-Ivar-Seljeseth.png

Logo TF